UNIGE document Book Chapter
previous document  unige:17119  next document
add to browser collection
Title

Microculture de classe et interactions collectives dans la résolution de problèmes mathématiques

Author
Published in Dessus, P. & Gentaz, E. Apprentissages est enseignement: sciences cognitives et éducation. Paris: Dunod. 2006, p. 201-218
Keywords Microculture de classeInteractions collectives
Full text
Book chapter (1.1 MB) - document accessible for UNIGE members only Limited access to UNIGE
Structures
Research groups Evaluation, régulation et différenciation des apprentissages (EReD)
Développement, apprentissage et intervention en situation scolaire (DAISS)
Citation
(ISO format)
MOTTIER LOPEZ, Lucie. Microculture de classe et interactions collectives dans la résolution de problèmes mathématiques. In: Dessus, P. & Gentaz, E. (Ed.). Apprentissages est enseignement: sciences cognitives et éducation. Paris : Dunod, 2006. p. 201-218. https://archive-ouverte.unige.ch/unige:17119

175 hits

7 downloads

Update

Deposited on : 2011-10-05

Export document
Format :
Citation style :