fr
Article scientifique
Anglais

Using graphical tools in a phased activity for enhancing dialogical skills: An example with Digalo

Date de publication2007-09-05
Date de mise en ligne2007-09-05
Mots-clés
  • Argumentation
  • Interaction sociale
  • Éducation
  • Psychologie socioculturelle
  • TIC
Structure d'affiliation Pas une publication de l'UNIGE
Citation (format ISO)
MULLER MIRZA, Nathalie et al. Using graphical tools in a phased activity for enhancing dialogical skills: An example with Digalo. In: International journal of computer-supported collaborative learning, 2007, vol. 2, n° 2-3, p. 247–272. doi: 10.1007/s11412-007-9021-5
Fichiers principaux (2)
Article (Published version)
accessLevelRestricted
Article (Submitted version)
accessLevelPublic
Identifiants
ISSN du journal1556-1607
60vues
17téléchargements

Informations techniques

Création12.11.2022 17:12:00
Première validation12.11.2022 17:12:00
Heure de mise à jour16.03.2023 09:03:53
Changement de statut16.03.2023 09:03:52
Dernière indexation01.02.2024 09:12:19
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack