Book chapter
French

Les conditions scolaires des élèves migrants : le récit d’un droit contrarié

Published inBaby-Collin, V. & Souiah, F. (Ed.), Enfances et jeunesses en migration
PublisherParis : Le Cavalier bleu
Publication date2022
Citation (ISO format)
ARMAGNAGUE, Maïtena, RIGONI, Isabelle. Les conditions scolaires des élèves migrants : le récit d’un droit contrarié. In: Enfances et jeunesses en migration. Baby-Collin, V. & Souiah, F. (Ed.). Paris : Le Cavalier bleu, 2022.
Main files (1)
Book chapter (Published version)
accessLevelPrivate
Identifiers
  • PID : unige:164666
ISBN9791031805191
171views
2downloads

Technical informations

Creation25/10/2022 16:03:00
First validation25/10/2022 16:03:00
Update time16/03/2023 08:40:14
Status update16/03/2023 08:40:13
Last indexation01/11/2024 03:15:17
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack