Scientific article
Editorial
OA Policy
French

Éditorial. Penser la justice sociale en éducation : enjeux théoriques, politiques et pédagogiques

Published inL'éducation en débats, vol. 11, no. 1, p. 1-6
First online date2021
Keywords
  • Justice sociale
  • Éducation
  • Social justice
  • Social justice education
Citation (ISO format)
RADHOUANE, Myriam et al. Éditorial. Penser la justice sociale en éducation : enjeux théoriques, politiques et pédagogiques. In: L’éducation en débats, 2021, vol. 11, n° 1, p. 1–6. doi: 10.51186/journals/ed.2021.11-1.e618
Main files (1)
Article (Published version)
Identifiers
Journal ISSN1660-7147
118views
90downloads

Technical informations

Creation14/10/2022 12:02:00
First validation14/10/2022 12:02:00
Update time16/03/2023 09:01:58
Status update16/03/2023 09:01:57
Last indexation01/11/2024 04:07:21
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack