en
Scientific article
Editorial
Open access
French

Éditorial. Penser la justice sociale en éducation : enjeux théoriques, politiques et pédagogiques

Published inL'éducation en débats, vol. 11, no. 1, p. 1-6
First online date2021
Keywords
  • Justice sociale
  • Éducation
  • Social justice
  • Social justice education
Citation (ISO format)
RADHOUANE, Myriam et al. Éditorial. Penser la justice sociale en éducation : enjeux théoriques, politiques et pédagogiques. In: L’éducation en débats, 2021, vol. 11, n° 1, p. 1–6. doi: 10.51186/journals/ed.2021.11-1.e618
Main files (1)
Article (Published version)
Identifiers
ISSN of the journal1660-7147
74views
37downloads

Technical informations

Creation10/14/2022 10:02:00 AM
First validation10/14/2022 10:02:00 AM
Update time03/16/2023 8:01:58 AM
Status update03/16/2023 8:01:57 AM
Last indexation02/01/2024 8:59:39 AM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack