en
Book chapter
French

Figures de l'allophonie, conceptions de l'accessibilité et inégalités sociales

Published inL’accessibilité ou la réinvention de l’école, Editors Ebersold, S.
PublisherLondres : ISTE
Publication date2021
Affiliation Not a UNIGE publication
Citation (ISO format)
ARMAGNAGUE, Maïtena. Figures de l’allophonie, conceptions de l’accessibilité et inégalités sociales. In: L’accessibilité ou la réinvention de l’école. Londres : ISTE, 2021.
Main files (1)
Book chapter (Accepted version)
accessLevelPrivate
Identifiers
  • PID : unige:164348
ISBN9781789480115
133views
0downloads

Technical informations

Creation10/19/2022 9:54:00 AM
First validation10/19/2022 9:54:00 AM
Update time03/16/2023 8:01:53 AM
Status update03/16/2023 8:01:52 AM
Last indexation01/17/2024 9:55:18 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack