Scientific article
Book review
OA Policy
French

[Recension de :] Harlé, I. (2021). Penser le curriculum scolaire. Le regard croisé de la sociologie, des didactiques et de l’histoire. Presses Universitaires de Grenoble. 156 pages

ContributorsPerrenoud, Manuelorcid
Published inSchweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften, vol. 43, no. 2, p. 339-340
Publication date2021-06-02
First online date2021-06-02
Abstract

Recension du livre de Harlé, I. : Penser le curriculum scolaire. Le regard croisé de la sociologie, des didactiques et de l’histoire.

Citation (ISO format)
PERRENOUD, Manuel. [Recension de :] Harlé, I. (2021). Penser le curriculum scolaire. Le regard croisé de la sociologie, des didactiques et de l’histoire. Presses Universitaires de Grenoble. 156 pages. In: Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften, 2021, vol. 43, n° 2, p. 339–340. doi: 10.24452/sjer.43.2.13
Main files (1)
Article (Published version)
Identifiers
ISSN of the journal1424-3946
85views
34downloads

Technical informations

Creation24/08/2022 07:42:00
First validation24/08/2022 07:42:00
Update time16/03/2023 07:14:12
Status update16/03/2023 07:14:11
Last indexation01/10/2024 20:52:51
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack