en
Professional article
Open access
French

[Compte-rendu de :] Sanchez-Mazas, M., Mottet, G., Changkakoti, N., & Mechi, A. (Éds.). (2021). L’école à l’épreuve de la complexité : Radicalisation, altérité, reconnaissance. Paris: L’Harmattan

Publication date2022-05-25
First online date2022-05-25
Citation (ISO format)
CAPITANESCU BENETTI, Andreea. [Compte-rendu de :] Sanchez-Mazas, M., Mottet, G., Changkakoti, N., & Mechi, A. (Éds.). (2021). L’école à l’épreuve de la complexité : Radicalisation, altérité, reconnaissance. Paris: L’Harmattan. In: Cahiers pédagogiques, 2022.
Main files (1)
Article (Published version)
Identifiers
  • PID : unige:160795
ISSN of the journal0008-042X
62views
38downloads

Technical informations

Creation05/09/2022 10:30:00 AM
First validation05/09/2022 10:30:00 AM
Update time03/16/2023 6:32:12 AM
Status update03/16/2023 6:32:12 AM
Last indexation10/19/2023 6:04:06 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack