en
Scientific article
Open access
French

Le diagnostic du potentiel d'apprentissage par LPAD: une étude de la fidélité

Published inEuropean journal of psychology of education, vol. 5, no. 2, p. 135-158
Publication date1990
Citation (ISO format)
BÜCHEL, Fredi, DE RIBAUPIERRE, Anik, SCHARNHORST DAEHLER, Ursula. Le diagnostic du potentiel d’apprentissage par LPAD: une étude de la fidélité. In: European journal of psychology of education, 1990, vol. 5, n° 2, p. 135–158. doi: 10.1007/bf03172678
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
ISSN of the journal0256-2928
572views
329downloads

Technical informations

Creation05/25/2011 1:54:00 PM
First validation05/25/2011 1:54:00 PM
Update time03/14/2023 4:52:01 PM
Status update03/14/2023 4:52:01 PM
Last indexation01/15/2024 10:23:36 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack