en
Scientific article
Open access
French

L'entrée dans l'écrit. Conceptions et pratiques de six enseignantes néo-titulaires

Published inLa Lettre de l'AIRDF, no. 34, p. 28-33
Publication date2004
Citation (ISO format)
SALES CORDEIRO, Glaís. L’entrée dans l’écrit. Conceptions et pratiques de six enseignantes néo-titulaires. In: La Lettre de l’AIRDF, 2004, n° 34, p. 28–33. doi: 10.3406/airdf.2004.1595
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
ISSN of the journal1776-7784
255views
184downloads

Technical informations

Creation11/14/2019 8:10:00 PM
First validation11/14/2019 8:10:00 PM
Update time03/15/2023 6:29:23 PM
Status update03/15/2023 6:29:22 PM
Last indexation01/17/2024 8:22:26 AM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack