en
Journal issue
Open access
French

Les savoirs enseignants en EPS: modes d'accès et intégration à la formation

Published inNouveaux cahiers de la recherche en éducation, vol. 20, no. 1, p. 1-146
Publication date2017
Citation (ISO format)
BORGES, Cecilia, LENZEN, Benoît, LOIZON, Denis, (eds.). Les savoirs enseignants en EPS: modes d’accès et intégration à la formation. In: Nouveaux cahiers de la recherche en éducation, 2017, vol. 20, n° 1, p. 1–146.
Main files (1)
Issue (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:106992
ISSN of the journal1911-8805
388views
127downloads

Technical informations

Creation08/13/2018 10:19:00 AM
First validation08/13/2018 10:19:00 AM
Update time03/15/2023 8:30:02 AM
Status update03/15/2023 8:30:01 AM
Last indexation01/17/2024 3:20:13 AM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack