Journal issue
OA Policy
French

Les savoirs enseignants en EPS: modes d'accès et intégration à la formation

Number of pages1-146
Publication date2017
Citation (ISO format)
BORGES, Cecilia, LENZEN, Benoît, LOIZON, Denis, (eds.). Les savoirs enseignants en EPS: modes d’accès et intégration à la formation. In: Nouveaux cahiers de la recherche en éducation, 2017, vol. 20, n° 1, p. 1–146.
Main files (1)
Issue (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:106992
Additional URL for this publicationhttp://retro.erudit.org/revue/ncre/2017/v20/n1/
Journal ISSN1911-8805
435views
186downloads

Technical informations

Creation13/08/2018 10:19:00
First validation13/08/2018 10:19:00
Update time15/03/2023 08:30:02
Status update15/03/2023 08:30:01
Last indexation31/10/2024 10:50:01
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack