en
Book
French

Evaluations formative et certificative des apprentissages : enjeux pour l'enseignement

Number of pages112
PublisherLouvain-la-Neuve : De Boeck
Publication date2015
Keywords
  • Évaluation
  • Apprentissage
  • Évaluation formative
  • Évaluation certificative
Citation (ISO format)
MOTTIER LOPEZ, Lucie. Evaluations formative et certificative des apprentissages : enjeux pour l’enseignement. Louvain-la-Neuve : De Boeck, 2015.
Secondary files (1)
Extract
accessLevelPublic
Identifiers
  • PID : unige:106923
ISBN9782804193225
860views
2151downloads

Technical informations

Creation07/27/2018 11:35:00 AM
First validation07/27/2018 11:35:00 AM
Update time03/15/2023 8:29:18 AM
Status update03/15/2023 8:29:17 AM
Last indexation01/17/2024 3:18:56 AM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack