From intuition to professionalization:a qualitative study about the development of teacher identity in internal medicine senior residents
Published inInternational Journal of Health Education, vol. 1, p. 5-12
Publication date2017
Abstract
Keywords
- Keywords: teacher's identity development
- senior residents
- faculty development Submitted 2017
Affiliation entities
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de santé et médecine communautaires / Institut de médecine de premier recours / Unité des internistes généralistes et pédiatres
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de santé et médecine communautaires / Institut de médecine de premier recours / Institut universitaire de médecine de famille et de l'enfance
Research groups
Citation (ISO format)
AUDETAT VOIROL, Marie-Claude et al. From intuition to professionalization:a qualitative study about the development of teacher identity in internal medicine senior residents. In: International Journal of Health Education, 2017, vol. 1, p. 5–12.
Main files (1)
Article (Published version)
Identifiers
- PID : unige:99666
Journal ISSN0020-7306