Self-Observation and Peer Feedback as a Faculty Development Approach for Problem-Based Learning Tutors: A Program Evaluation
ContributorsGarcia, Irène; James, Richard William; Bischof, Paul; Baroffio Barbier, Anne
Published inTeaching and learning in medicine, vol. 29, no. 3, p. 313-325
Publication date2017
Abstract
Affiliation entities
- Faculté de médecine / Unité de développement et de recherche en éducation médicale
- Faculté de médecine / Section de médecine fondamentale / Département de pathologie et immunologie
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de médecine
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de pédiatrie, gynécologie et obstétrique
Citation (ISO format)
GARCIA, Irène et al. Self-Observation and Peer Feedback as a Faculty Development Approach for Problem-Based Learning Tutors: A Program Evaluation. In: Teaching and learning in medicine, 2017, vol. 29, n° 3, p. 313–325. doi: 10.1080/10401334.2017.1279056
Main files (2)
Article (Published version)
Article (Accepted version)
Identifiers
- PID : unige:94870
- DOI : 10.1080/10401334.2017.1279056
Journal ISSN1040-1334