UNIGE document Book Chapter
previous document  unige:18399  next document
add to browser collection
Title

De la spécificité de l'analyse des situations de formation par la pédagogie

Author
Published in Durand, M. & Fabre, M. Les situations de formation entre savoirs, problèmes et activités. Paris: L'Harmattan. 2007, p. 123-144
Collection Savoir et formation
Identifiers
ISBN: 978-2-296-03642-0
Full text
Book chapter (1.6 MB) - document accessible for UNIGE members only Limited access to UNIGE
Structures
Research group Laboratoire - Innovation, formation, éducation (LIFE)
Citation
(ISO format)
VELLAS, Etiennette. De la spécificité de l'analyse des situations de formation par la pédagogie. In: Durand, M. & Fabre, M. (Ed.). Les situations de formation entre savoirs, problèmes et activités. Paris : L'Harmattan, 2007. p. 123-144. (Savoir et formation) https://archive-ouverte.unige.ch/unige:18399

356 hits

0 download

Update

Deposited on : 2012-02-15

Export document
Format :
Citation style :