en
Scientific article
French

L'évaluation des apprentissages en contexte scolaire: développements, enjeux et controverses

Published inMesure et évaluation en éducation, vol. 31, no. 3, p. 5-34
Publication date2008
Keywords
  • Evaluation des apprentissages
Citation (ISO format)
MOTTIER LOPEZ, Lucie, LAVEAULT, Dany. L’évaluation des apprentissages en contexte scolaire: développements, enjeux et controverses. In: Mesure et évaluation en éducation, 2008, vol. 31, n° 3, p. 5–34. doi: 10.7202/1024962ar
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelRestricted
Identifiers
ISSN of the journal0823-3993
693views
17downloads

Technical informations

Creation10/03/2011 2:57:00 PM
First validation10/03/2011 2:57:00 PM
Update time03/14/2023 5:03:01 PM
Status update03/14/2023 5:03:01 PM
Last indexation01/15/2024 10:37:18 PM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack