en
Scientific article
Open access
French

Une approche transnationale de la transformation de la pédagogie en sciences de l’éducation (XIXe et XXe siècles). Convergences et contradictions

Published inLes Dossiers des sciences de l'éducation, vol. 42, p. 19-40
Publication date2019-12-01
Citation (ISO format)
HOFSTETTER, Rita, SCHNEUWLY, Bernard. Une approche transnationale de la transformation de la pédagogie en sciences de l’éducation (XIXe et XXe siècles). Convergences et contradictions. In: Les Dossiers des sciences de l’éducation, 2019, vol. 42, p. 19–40. doi: 10.4000/dse.3853
Main files (1)
Article (Published version)
Identifiers
ISSN of the journal1296-2104
57views
23downloads

Technical informations

Creation08/20/2022 12:21:00 PM
First validation08/20/2022 12:21:00 PM
Update time03/16/2023 7:37:23 AM
Status update03/16/2023 7:37:22 AM
Last indexation08/31/2023 9:26:38 AM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack