Faculty development program evaluation: a need to embrace complexity
ContributorsFernandez, Nicolas; Audetat Voirol, Marie-Claude
Published inAdvances in Medical Education and Practice, vol. 10, p. 191-199
Publication date2019
Abstract
Keywords
- Structuration Theory
- Complexity theory
- Identity development
- Organizational
- Norms
- Interpersonal relationships
- Program assessment
Affiliation entities
- Faculté de médecine / Unité de développement et de recherche en éducation médicale
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de santé et médecine communautaires / Institut de médecine de premier recours / Unité des internistes généralistes et pédiatres
- Faculté de médecine / Section de médecine clinique / Département de santé et médecine communautaires / Institut de médecine de premier recours / Institut universitaire de médecine de famille et de l'enfance
Citation (ISO format)
FERNANDEZ, Nicolas, AUDETAT VOIROL, Marie-Claude. Faculty development program evaluation: a need to embrace complexity. In: Advances in Medical Education and Practice, 2019, vol. 10, p. 191–199. doi: 10.2147/AMEP.S188164
Main files (1)
Article (Published version)
Identifiers
- PID : unige:116577
- DOI : 10.2147/AMEP.S188164
Additional URL for this publicationhttps://www.dovepress.com/faculty-development-program-evaluation-a-need-to-embrace-complexity-peer-reviewed-article-AMEP
Journal ISSN1179-7258