Show items per page
Elements: 161
Page 1 on 9
 TitleAuthors / EditorsDate
add to browser selection
"De l’essence double du langage" e le "Notes en vue d’un livre de linguistique générale" di Saussure: un'ipotesi di ricostruzione Chidichimo, Alessandro 2018
add to browser selection
La Discipline Positive: Analyse réflexive d'enjeux d'identité et de posture exprimés par huit enseignants Dubois, Christèle 2018
add to browser selection
Dynamiques interactionnelles dans l'entretien de stage : autour de la problématique de la différenciation Tominska Conte, Edyta; Dobrowolska, Dominika; Balslev, Kristine 2018
add to browser selection
Reading Not to Perish Chidichimo, Alessandro 2018
add to browser selection
51 Essential Rules for Doing Research Billaud, Julie; Chidichimo, Alessandro 2018
add to browser selection
L’accompagnement et l’analyse des pratiques professionnelles comme vecteur de professionnalisation Boucenna, Sephora; Charlier, Evelyne; Perréard Vité, Anne; Wittorski, Richard 2018
add to browser selection
Accompagnement, analyse des pratiques et professionnalisation - un exercice d'articulation Charlier, Evelyne; Wittorski, Richard; Boucenna, Sephora; Perréard Vité, Anne 2018
add to browser selection
Analyse des pratiques, accompagnement et professionnalisation. Quels usages ? Pour quelles fonctions ? Et dans quelles articulations ? Boucenna, Sephora; Charlier, Evelyne; Perréard Vité, Anne; Wittorski, Richard 2018
add to browser selection
Entre formation et accompagnement en formation continue : analyse d’une expérience au secondaire Perréard Vité, Anne; Tessaro, Walther 2018
add to browser selection
Consciência de Arquivos e Futuro: O Caso de F. de Saussure e a Escola Genebrina de Linguística Chidichimo, Alessandro 2017
add to browser selection
What are the types of early development support available to children with hearing loss and their families in multilingual and multicultural Switzerland ? The exemple of Suisse romande Tominska Conte, Edyta 2017
add to browser selection
Selected issues of early-development support and education of children and youth with hearing impairment - comparative analysis on the example of five European countries Zaborniak-Sobczak, Malgorzata; Bienkowska, Katarzyna Ita; Tominska Conte, Edyta 2017
add to browser selection
"Formative, on est vraiment dans cette perspective-là" : interventions et intentions d’une formatrice universitaire dans l’évaluation de stages Balslev, Kristine; Perréard Vité, Anne; Tominska Conte, Edyta 2017
add to browser selection
Comparative analysis of selected European solutions in the field of early-development support and education of children and youth with hearing impairment Bienkowska, Katarzyna Ita; Tominska Conte, Edyta; Zaborniak-Sobczak, Malgorzata 2017
add to browser selection
Conclusions and research perspectives concerning the system of early-developement support and education provided to hearing impaired children and youth Bienkowska, Katarzyna Ita; Tominska Conte, Edyta; Zaborniak-Sobczak, Malgorzata 2017
add to browser selection
A mainstream education system with secialised support provision for Deaf and Hard of Hearing children. A Swiss perspective based on the example of the Canton of Geneva Tominska Conte, Edyta 2017
add to browser selection
Une sensibilisation à l’éthique de la profession enseignante au travers de narrations revisitées Pellanda Dieci, Sandra Bettina; Weiss, Laura; Monnier-Silva, Anne Catherine 2017
add to browser selection
Une source du premier cours de linguistique générale de Saussure, octobre 1906 Chidichimo, Alessandro 2017
add to browser selection
A propos des traductions, la diffusion et la réception du Cours de linguistique générale en Russie (1916-1927) Chidichimo, Alessandro; Sofia, Estanislao 2017
add to browser selection
Phénomènes discursifs-réflexifs dans la formation des enseignants en alternance Dobrowolska, Dominika; Bota, Cristian; Balslev, Kristine; Mosquera Roa, Ricardo Santiago; ... Vanhulle, Sabine 2017
<< previous | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |