Archive ouverte UNIGE
Français
Search
including full text
incl. restricted access masters
Approche situee
Advanced search
Browse by...
Personal names
Academic structures
(0)
Your selection
Latest additions
Refine your research by the most used items
Author / Editor
Munoz, Michaela (1)
Pelgrims, Greta (1)
Document type
Thèse (2)
Full text accessibility
Free access (2)
Full text version
Accepted version (1)
Unknown (1)
Subject
Enseignement specialise (2)
Mathematiques (2)
Appreciations (1)
Autoregulation (1)
Autoregulation socio-affective (1)
Difficultes d'apprentissage (1)
Difficultes de comportement (1)
Eleves designes a besoins educatifs particuliers (1)
Engagement (1)
Intention d'apprendre (1)
Motivation a apprendre (1)
Perseverance (1)
Peur de l'echec (1)
Pratiques d'enseignement (1)
Deposit
Submit a document
Update a submission
Highlights
Generate a bibliography
Create an alert
My publisher's policy
Doctoral thesis
Restricted access masters
More informations
Manuals
Open Access & Copyright
UNIGE policies
Relaunch of the Archive
Contacts
Home
Titles list
Show
10
20
50
100
items per page
Elements: 2
Page 1 on 1
add all
|
remove all
Title
Authors / Editors
Date
unige:164826
Engagement et autorégulation dans les apprentissages des élèves en classes d’enseignement spécialisé intégrées au secondaire I : Rôle des appréciations que font les élèves des situations, de la discipline et des pratiques d’enseignement en mathématiques
Munoz, Michaela
2022
unige:150132
Intention d'apprendre, peur de l'échec et persévérance des élèves en classes spécialisées : des composantes générales aux dimensions situationnelles de la motivation à apprendre
Pelgrims, Greta
2006
add all
|
remove all