| Title | Authors / Editors | Date |
unige:160347 |
SigLa - Une plateforme de développement d’animations en langue des signes |
David, Bastien; Mutal, Jonathan David; Strasly, Irene; Gerlach, Johanna; Bouillon, Pierrette |
2022 |
unige:160298 |
Libres propos sur la médiation (notamment familiale) : progrès réalisés et progrès qui restent à réaliser |
Romano, Gian Paolo |
2022 |
unige:160299 |
Freie Rede über Mediation (insbesondere Familienmediation), über Fortschritte, die gemacht wurden, und über Fortschritte, die noch gemacht werden müssen |
Romano, Gian Paolo |
2022 |
unige:161478 |
Brain MR images segmentation using 3D CNN with features recalibration mechanism for segmented CT generation |
Mecheter, Imene; Abbod, Maysam; Zaidi, Habib; Amira, Abbes |
2022 |
unige:159192 |
La résolution de problèmes comme objet ou moyen d'enseignement au cœur des apprentissages dans la classe de mathématiques |
Burgermeister, Pierre François; Coppe, Sylvie Marie; Coray, Michel Yvan; Coutat-Gousseau, Sylvia; ... Vendeira-Marechal, Céline |
2022 |
unige:151883 |
A Framework for an Open Education Supply Chain Network |
Class, Barbara; Soulikhan, Felicia; Favre, Sandrine; Cheikhrouhou, Naoufel |
2021 |
unige:158136 |
Online assessment of cognitive functioning across the adult lifespan using the eCOGTEL: a reliable alternative to laboratory testing |
Haas, Maximilian; Scheibe, Susanne; El Khawli, Elissa; Kuenzi, Morgane; ... Zuber, Sascha |
2021 |
unige:156373 |
[Book review of:] A German Barber-Surgeon in the Atlantic Slave Trade: The Seventeenth-Century Journal of Johann Peter Oettinger |
Aymeric Nsangou, Jacques De Limbepe |
2021 |
unige:159190 |
Capacity and Networking Project (CANP): a key issue of the International Commission on Mathematical Instruction (ICMI) at the turn of the 21st century |
Dorier, Jean-Luc |
2021 |
unige:159191 |
Developing spatial abilities and geometrical knowledge with use of a virtual city |
Coutat-Gousseau, Sylvia; Dorier, Jean-Luc |
2021 |
unige:157538 |
Looking for LVCAN: Weather Signs and Wordplay in the Pharsalia (5.541-550) |
Tomcik, Mélissande |
2021 |
unige:159675 |
Computational Approaches for a Healthier Microbiome |
Kieser, Silas |
2021 |
unige:159716 |
L’engagement des étudiants dans les forums de discussion des MOOC : dimensions et indicateurs |
Nleme Ze, Yannick Stéphane; Molinari, Gaëlle |
2021 |
unige:160875 |
La mise en place des documents authentiques dans l'enseignement/apprentissage en ligne du français aux lycées indonésiens |
Prayoga, Elga Ahmad; Satiakemala, Silvi; Intan, Tania |
2021 |
unige:151414 |
Preliminary edition of Šumma ālu T.87 |
Boddy, Kaira; Mittermayer, Catherine |
2021 |
unige:151415 |
Preliminary edition of Šumma ālu T.90 (washing omens) |
Boddy, Kaira; Mittermayer, Catherine |
2021 |
unige:151490 |
Preliminary edition of Šumma ālu T.83 |
Boddy, Kaira; Mittermayer, Catherine |
2021 |
unige:151491 |
Preliminary edition of Šumma ālu T.95 |
Huber Vuillet, Fabienne; Mittermayer, Catherine |
2021 |
unige:151492 |
Preliminary edition of Nabû-zuqup-kēnu's T.96(?) |
Huber Vuillet, Fabienne; Mittermayer, Catherine |
2021 |
unige:151493 |
Preliminary edition of the Šumma ālu prostration omens on T.91or 92 (KI.ZA.ZA section) |
Huber Vuillet, Fabienne; Mittermayer, Catherine |
2021 |