Show items per page
Elements: 23
Page 1 on 2
 TitleAuthors / EditorsDate
add to browser selection
Reformuation, resémiotisation et trajectoires d'apprentissage en formation professionnelle initiale: l'enseignement du giclage du mortier en maçonnerie Filliettaz, Laurent; De Saint-Georges, Ingrid; Duc, Barbara 2010
add to browser selection
Skiing, cheese fondue and Swiss watches : Analogical discourse in vocational training interactions Filliettaz, Laurent; De Saint-Georges, Ingrid; Duc, Barbara 2010
add to browser selection
Interactions et dynamiques de participation en formation professionnelle initiale Filliettaz, Laurent; De Saint-Georges, Ingrid; Duc, Barbara 2009
add to browser selection
« Mais vous tapez comme un pharmacien ! » : Analogies en formation professionnelle initiale Filliettaz, Laurent; De Saint-Georges, Ingrid; Duc, Barbara 2008
add to browser selection
Vos mains sont intelligentes ! Interactions en formation professionnelle initiale Filliettaz, Laurent; De Saint-Georges, Ingrid; Duc, Barbara 2008
add to browser selection
"She will never be a mason": Interacting about gender and negotiating a woman's place in adult training and education De Saint-Georges, Ingrid 2008
add to browser selection
[Compte rendu de :] Future Matters: action, knowledge, ethics / Barbara Adam & Chris Groves De Saint-Georges, Ingrid 2008
add to browser selection
Situated trajectories of learning in vocational training interactions De Saint-Georges, Ingrid; Filliettaz, Laurent 2008
add to browser selection
La mise en circulation des savoirs dans des dispositifs de formation professionnelle initiale. Rapport interne d'activité pour l'année académique 2005 - 2006 Filliettaz, Laurent; De Saint-Georges, Ingrid; Duc, Barbara 2007
add to browser selection
Order, duration and rhythm : tuning to complex temporal arrangements in workplace learning. De Saint-Georges, Ingrid; Duc, Barbara 2007
add to browser selection
Gestes, pratiques, corporéité et polyfocalisation de l'action dans le travail de techniciennes de surface De Saint-Georges, Ingrid 2007
add to browser selection
La mise en discours du temps en situation de formation professionnelle initiale : le cas du trempage de l'acier Filliettaz, Laurent; De Saint-Georges, Ingrid 2006
add to browser selection
Le curriculum en formation des adultes: Argumentation pour une approche "orientée-activité" Durand, Marc; De Saint-Georges, Ingrid; Meuwly-Bonte, M. 2006
add to browser selection
Traduction de Yrjö Engeström. L'inter-agentivité orientée-objets: vers une compréhension de l'intentionnalité collective dans les champs d'activités distribuées De Saint-Georges, Ingrid 2006
add to browser selection
Professional training as transformation across scales: mapping dynamic of changes in the activity system of a small publishing house through analyzing the work practices of a novice manager Durand, Marc; De Saint-Georges, Ingrid; Meuwly-Bonte, M. 2005
add to browser selection
From anticipation to performance: sites of engagements as process De Saint-Georges, Ingrid 2005
add to browser selection
Discours, anticipation et action : les constructions discursives de l'avenir dans une entreprise de formation par le travail De Saint-Georges, Ingrid; Norris, S. 2005
add to browser selection
Note de synthèse concernant EVOQ: un logiciel d'analyse et de visualisation de données textuelles. Rapport final d'activité à destination de la Fondation Francqui De Saint-Georges, Ingrid 2004
add to browser selection
Materiality in discourse: the influence of space and layout in making meaning De Saint-Georges, Ingrid 2004
add to browser selection
Technologies of dis-involvement in crisis management: objectifying, impersonalizing and desensitivizing information from the ground De Saint-Georges, Ingrid; Jacques, J.-M.; Wallemacq, A. 2004
<< previous | 1 | 2 |