Show items per page
Elements: 16
Page 1 on 1
 TitleAuthors / EditorsDate
add to browser selection
Orientation vers le marché (OVM), qualité des services et satisfaction des clients dans le secteur du private banking (PB) Denis, Jean-Emile; Graber, Stéphane; Czellar, Sandor 2003
add to browser selection
Premières évidences empiriques sur les antécédents de l'orientation vers le marché dans la gestion bancaire privée Graber, Stéphane; Czellar, Sandor; Denis, Jean-Emile 2003
add to browser selection
Consumer Attitude Towards Brand Extensions : An Integrative model and research propositions Czellar, Sandor 2002
add to browser selection
Prestige Brands or Luxury Brands ? An Exploratory Inquiry on Consumer Perceptions Dubois, Bernard; Czellar, Sandor 2002
add to browser selection
Using Partial Least Regression in Marketing Research Graber, Stéphane; Czellar, Sandor; Denis, Jean-Emile 2002
add to browser selection
A Link between Self-monitoring and Prestige-related Consumer Knowledge? Preliminary Evidence from North America and Europe Czellar, Sandor 2002
add to browser selection
An Exploratory Inquiry on the Antecedents of Prestige Judgments Czellar, Sandor 2001
add to browser selection
Un modèle intégrateur du capital-client de la marque : une perspective psycho-cognitive Czellar, Sandor; Denis, Jean-Emile 2001
add to browser selection
Orientation vers le marché, performance et activités de recherche marketing Denis, Jean-Emile; Czellar, Sandor; Graber, Stéphane 2001
add to browser selection
Orientation Marché et performance: intégration des évidences empiriques Denis, Jean-Emile; Czellar, Sandor; Graber, Stéphane 2000
add to browser selection
Les pratiques de recherche marketing des entreprises européennes ? Denis, Jean-Emile; Czellar, Sandor 1998
add to browser selection
La recherche marketing dans les entreprises suisses : le cas des unités d'affaires Denis, Jean-Emile; Zwick, Jean-Christophe; Czellar, Sandor 1998
add to browser selection
Brand Extensions : State of the Art and Research Perspectives Czellar, Sandor 1998
add to browser selection
Capital de marque: concepts, construits et mesures Czellar, Sandor 1997
add to browser selection
Les nouvelles directions de recherche en marketing: une étude comparative France - Etats-Unis 1989-1994 Denis, Jean-Emile; Czellar, Sandor 1996
add to browser selection
Convergence or divergence in european market research practices ? Denis, Jean-Emile; Lee, Ju-Young; Czellar, Sandor 1996