| Title | Authors / Editors | Date |
unige:166137 |
How is physicians' implicit prejudice against the obese and mentally ill moderated by specialty and experience? |
Fitzgerald, Chloé Nathalie Sarah; Mumenthaler, Christian; Berner, Delphine; Schindler, Mélinee; ... Hurst, Samia |
2022 |
unige:148444 |
When silence is “yeelen” (light): Exploring the corporeality of the mind in a nocturnal solo zikr practice (Odienné, Ivory Coast) |
Chappatte, André |
2021 |
unige:161597 |
Influence of age and scanning system on the learning curve of experienced and novel intraoral scanner operators: a multi-centric clinical trial |
Zarauz Yanez, Cristina; Sailer, Irena; Pitta, Joao; Robles-Medina, Mercedes; ... Pradíes, Guillermo |
2021 |
unige:145766 |
Improving user experience with totp hardware tokens by implementing QR codes and hid keyboard emulation |
Huseynov, Emin |
2020 |
unige:119628 |
La phénoménologie de la mémoire |
Teroni, Fabrice |
2019 |
unige:111719 |
Une approche sémiologique de l'activité et de la vidéo-formation : repères théoriques |
Flandin, Simon; Leblanc, Serge; Muller, Alain; Roche, Lionel; ... Ria, Luc |
2018 |
unige:102989 |
Events in the affective city: Affect, attention and alignment in two ordinary urban events |
Ernwein, Marion; Matthey, Laurent |
2018 |
unige:97557 |
The margin as plastic creation in Le Corbusier around the fifties |
Baudoui, Remi; dercelles, arnaud |
2017 |
unige:97393 |
"Comme avec le vent". Quand la maladie devient source d'apprentissage |
Charmillot, Maryvonne |
2016 |
unige:84669 |
La fonction de soutien de la reconnaissance à la construction des savoirs professionnels |
Gremion, François |
2016 |
unige:96257 |
Quand l'expérience s'en mêle et fait remonter des connaissances mathématiques enfouies |
Del Notaro, Christine |
2016 |
unige:96258 |
Raisonnement abductif en mathématiques à l'école primaire |
Del Notaro, Christine |
2016 |
unige:88096 |
Noter ou ne pas noter : la valeur ajoutée des notes pour la consécutive courte |
Rial, Veronica Emilse; Zeni, Stefano |
2016 |
unige:96186 |
Suivre le fil de la pensée des élèves… |
Del Notaro, Christine |
2015 |
unige:79972 |
Nationalism, tourism |
Naef, Patrick James |
2015 |
unige:96261 |
La narration d'un jeu de tâches : une ressource pour la formation des enseignants |
Del Notaro, Christine |
2015 |
unige:73746 |
1/9801 : Évolution du milieu d'une division un peu particulière (partie 3) |
Del Notaro, Christine |
2015 |
unige:98645 |
Recherches en formation des adultes. Un dialogue entre concepts et réalité |
Friedrich, Janette; Pita, Juan-Carlos |
2014 |
unige:40626 |
Ecopoetic Encounters: Amnesia and Nostalgia in Alexis Wright's Environmental Fiction |
Barras, Arnaud |
2014 |
unige:56048 |
L'entretien clinique-critique de Piaget en toile de fond de l'interaction de connaissances dans un jeu de tâches |
Del Notaro, Christine |
2014 |