Show items per page
Elements: 21
Page 1 on 2
 TitleAuthors / EditorsDate
add to browser selection
L’économie expérimentale, nouvelle approche des processus d’information et de communication : l’exemple des médias et de la qualité de l’information Badillo, Patrick-Yves; Bourgeois, Dominique; Lesourd, Jean-Baptiste; Schilizzi, Steven 2010
add to browser selection
Perspectives des nouveaux champs de la communication des organisations. Éléments à partir du projet européen Fire Paradox Badillo, Patrick-Yves; Bourgeois, Dominique; Asdourian, Bruno 2011
add to browser selection
Management de l’information et évanescence de la communication-relation dans les organisations ? Pour une théorie communicationnelle de l’organisation Badillo, Patrick-Yves; Bourgeois, Dominique 2013
add to browser selection
Information and knowledge society and network economy: from euphoria to reality Badillo, Patrick-Yves; Bourgeois, Dominique 2014
add to browser selection
The Swiss advertising market and the emergence of digital ‒ a revised two-sided model? Badillo, Patrick-Yves; Amez-Droz, Philippe René; Bourgeois, Dominique 2014
add to browser selection
Enquête nationale sur le marché publicitaire suisse face au défi numérique Badillo, Patrick-Yves; Bourgeois, Dominique; Amez-Droz, Philippe René; Kempeneers, Pierre 2015
add to browser selection
La télévision publique menacée par l'essor du numérique ? L'exemple de la Suisse Badillo, Patrick-Yves; Bourgeois, Dominique 2015
add to browser selection
Media “googlization”: The case of the Swiss media model and the press Badillo, Patrick-Yves; Bourgeois, Dominique 2015
add to browser selection
Media ownership and concentration in Switzerland Badillo, Patrick-Yves; Bourgeois, Dominique 2016
add to browser selection
European trends Badillo, Patrick-Yves; Bourgeois, Dominique; Lesourd, Jean-Baptiste 2016
add to browser selection
Media ownership and concentration in France Badillo, Patrick-Yves; Bourgeois, Dominique; Lesourd, Jean-Baptiste 2016
add to browser selection
Les trois horloges des sociétés « numériques » : le temps et les approches socio-techno-économiques de l’information-communication Badillo, Patrick-Yves; Bourgeois, Dominique 2016
add to browser selection
The Swiss model of the press: concentration and digital diversification Badillo, Patrick-Yves; Bourgeois, Dominique 2016
add to browser selection
La Joint-Venture Swisscom/SSR/Ringier et le marché publicitaire suisse Badillo, Patrick-Yves; Amez-Droz, Philippe René; Bourgeois, Dominique 2016
add to browser selection
Médias publics et société numérique : L'heure du grand débat Badillo, Patrick-Yves; Bourgeois, Dominique; Marchand, Gilles 2016
add to browser selection
Les médias publics: concentration ou concurrence "numérique" exacerbée ? Badillo, Patrick-Yves; Bourgeois, Dominique 2016
add to browser selection
The Swiss press model. Democracy, concentration and digital diversification Badillo, Patrick-Yves; Bourgeois, Dominique 2017
add to browser selection
Media crisis: innovation without creativity? The case of the Swiss media Badillo, Patrick-Yves; Bourgeois, Dominique 2017
add to browser selection
Digital Strategies within the press: A theoretical and applied analysis – The example of Tamedia Badillo, Patrick-Yves; Bourgeois, Dominique 2018
add to browser selection
Les mutations des médias : quel modèle de destruction « créatrive » ? Analyse théorique et étude de cas des médias suisses Badillo, Patrick-Yves; Bourgeois, Dominique 2018
<< previous | 1 | 2 |