| Title | Authors / Editors | Date |
unige:121538 |
What do the founders of online communities owe to their users? |
Chua, Cathy; Rayner, Emmanuel |
2019 |
unige:142283 |
Vygotsky, une théorie du développement et de l'éducation. Recueil de textes et commentaires |
Yvon, Frédéric; Zinchenko, Yuri |
2011 |
unige:18580 |
Vygotski, l'école et l'écriture |
Schneuwly, Bernard |
2008 |
unige:155320 |
Vivre son enfance migrante à l'école française. Réflexions sur des hiérarchisations sociales enfantines |
Armagnague, Maïtena; Tersigni, Simona |
2020 |
unige:36985 |
Vingt ans de vie. L'Institut J.J.Rousseau de 1912 à 1932 |
Bovet, Pierre |
1932 |
unige:48249 |
Vermittlung von Genderkompetenz in der Ausbildung von Biologielehrer_innen |
Collet, Isabelle |
2014 |
unige:157958 |
Value-based radiology: what is the ESR doing, and what should we do in the future? |
European Society of Radiology (ESR) |
2021 |
unige:97569 |
Utiliser un référentiel de compétences pour faire évoluer les pratiques d'enseignement à l'Université : un exemple en développement durable |
Haeberli, Philippe; Balsiger, Jörg; Florin, Ian |
2016 |
unige:165255 |
Using graphical tools in a phased activity for enhancing dialogical skills: An example with Digalo |
Muller Mirza, Nathalie; Tartas, Valérie; Perret-Clermont, Anne-Nelly; de Pietro, Jean-François |
2007 |
unige:26139 |
Use of a medical reasoning aptitude test to help predict performance in medical school |
Vu, Nu Viet; Dawson-Saunders, Beth; Barrows, Howard S. |
1987 |
unige:142 |
Une lecture actuelle de Nietzsche et Dostoïevski : leur apport à l'éducation |
Myftiu Pernoux, Besa |
2002 |
unige:164669 |
Understanding and supporting collaborative interactions with parents in Early Childhood Education |
Filliettaz, Laurent; Zogmal, Marianne; Garcia, Stéphanie |
2022 |
unige:12977 |
Über die gesellschaftliche Dimension berufsethischen Handelns |
Bondolfi, Alberto |
1989 |
unige:126780 |
Trajectoires éducatives, travail et droits de l'enfant. Paroles d'enfants : premiers retours de terrains croisés (Dakar et Ziguinchor, Sénégal) |
Mabillard, Nicolas; Jacquemin, Mélanie |
2019 |
unige:145357 |
Train-the-Trainers in hand hygiene: a standardized approach to guide education in infection prevention and control |
Tartari, Ermira; Fankhauser-Rodriguez, Carolina Maria; Masson-Roy, Sarah; Márquez-Villarreal, Hilda; ... Pittet, Didier |
2019 |
unige:18566 |
Théories de l'action et éducation |
Baudouin, Jean-Michel; Friedrich, Janette |
2001 |
unige:161253 |
The use of ADKAR to instil change in the accessibility of university websites |
Rodriguez Vazquez, Silvia |
2022 |
unige:127758 |
The Status of Forensic Anthropology in Europe and South Africa: Results of the 2016 FASE Questionnaire on Forensic Anthropology |
Obertová, Zuzana; Adalian, Pascal; Baccino, Eric; Cunha, Eugenia; ... Cattaneo, Cristina |
2019 |
unige:161036 |
The state of distance healthcare simulation during the COVID-19 pandemic: results of an international survey |
Buléon, C.; Caton, J.; Park, Y. S.; Eller, S.; ... Palaganas, J. C. |
2022 |
unige:94033 |
The role of school in the value development process of young adults in Switzerland |
Lussi, Isabella |
2017 |