Show items per page
Elements: 37
Page 1 on 2
 TitleAuthors / EditorsDate
add to browser selection
"Formative, on est vraiment dans cette perspective-là" : interventions et intentions d’une formatrice universitaire dans l’évaluation de stages Balslev, Kristine; Perréard Vité, Anne; Tominska Conte, Edyta 2017
add to browser selection
"Le jour où je serai dans ma classe, ce sera différent". Entretiens de stage et construction de savoirs professionnels Balslev, Kristine; Tominska Conte, Edyta; Vanhulle, Sabine 2011
add to browser selection
[Review of:] Didactic microgenesis in interactive storybook reading situations in a bilingual classroom for deaf children. [Dissertation Abstract] Tominska Conte, Edyta 2012
add to browser selection
A Discursive Approach To Recognition In The Praticum Balslev, Kristine; Vanhulle, Sabine; Tominska Conte, Edyta 2011
add to browser selection
A mainstream education system with secialised support provision for Deaf and Hard of Hearing children. A Swiss perspective based on the example of the Canton of Geneva Tominska Conte, Edyta 2017
add to browser selection
A program of vestibular system stimulation and its significance for speech development in chidlren with a cochlear implant Tominska Conte, Edyta; Bienkowska, Katarzyna Ita; Zwierzchowska, Anna 2017
add to browser selection
Analiza porównawcza wybranych rozwiązań europejskich w zakresie wsparcia wczesnorozwojowego i edukacji dzieci i młodzieży z wadą słuchu Bieńkowska, Katarzyna Ita; Tominska Conte, Edyta; Zaborniak-Sobczak, Małgorzata 2016
add to browser selection
Comparative analysis of selected European solutions in the field of early-development support and education of children and youth with hearing impairment Bienkowska, Katarzyna Ita; Tominska Conte, Edyta; Zaborniak-Sobczak, Malgorzata 2017
add to browser selection
Conclusions and research perspectives concerning the system of early-developement support and education provided to hearing impaired children and youth Bienkowska, Katarzyna Ita; Tominska Conte, Edyta; Zaborniak-Sobczak, Malgorzata 2017
add to browser selection
Conditions favorisant les apprentissages des élèves sourds lors de la Lecture Interactive d’un album dans une classe bilingue Tominska Conte, Edyta 2015
add to browser selection
Discours académiques et discours professionnels : positionnement et savoirs des enseignants en formation Dobrowolska, Dominika; Balslev, Kristine; Tominska Conte, Edyta; Mosquera Roa, Ricardo Santiago; Vanhulle, Sabine 2016
add to browser selection
Dynamiques interactionnelles dans l'entretien de stage : autour de la problématique de la différenciation Tominska Conte, Edyta; Dobrowolska, Dominika; Balslev, Kristine 2018
add to browser selection
Entretiens de stage: interventions discursive des tuteurs dans l'évolution des préoccupations des enseignants en formation Balslev, Kristine; Dobrowolska, Dominika; Mosquera Roa, Ricardo Santiago; Tominska Conte, Edyta 2015
add to browser selection
Interventions des formateurs dans l’entretien de stage : différences entre évaluation formative et évaluation certificative Tominska Conte, Edyta; Dobrowolska, Dominika; Balslev, Kristine; Mosquera Roa, Ricardo Santiago; ... Vanhulle, Sabine 2015
add to browser selection
Interventions verbales des formateurs lors des entretiens de stage : entre l’évaluation formative et certificative Tominska Conte, Edyta; Dobrowolska, Dominika; Balslev, Kristine 2017
add to browser selection
La formation des enseignants primaires genevois: plurielle aujourd'hui, normalisée demain ? Vanhulle, Sabine; Perréard Vité, Anne; Balslev, Kristine; Tominska Conte, Edyta 2010
add to browser selection
Les atouts du bilinguisme pour les enfants sourds Tominska Conte, Edyta 2013
add to browser selection
Les entretiens tripartites de stage : opportunités pour une autoévaluation porteuse de développement Perréard Vité, Anne; Balslev, Kristine; Tominska Conte, Edyta 2015
add to browser selection
Microgenèses didactiques en situation de lecture interactive dans une classe bilingue pour jeunes sourds Tominska Conte, Edyta 2011
add to browser selection
Modernization of the Curriculum as a Challenge for a Modern Educator Using the Example of Romandy Tominska Conte, Edyta 2019
<< previous | 1 | 2 |