Guiding Professional Life-long Learning Projects: The Case of an Immersive Blended Learning Certificate (Accompagner des projets professionnels en formation continue : le cas d'un certificat de formation hybride et immersive)
Contributeurs/tricesBenetos, Kalliopi ; Peraya, Daniel
Publié dansCanadian journal of learning and technology, vol. 41, no. 4, no. The work instructional designers do in dual - mode universities in French - speaking Canada and Europe.
Date de publication2015
Résumé
Mots-clés
- Blended learning
- Hybrid learning
- E-learning
- Continuing education
- Life-long learning
- Project-based pedagogy
- Immersive learning
- Europe
RemarqueCe numéro spécial propose une traduction en langue anglaise des articles publiés dans Potvin, C. , Power, M. & Ronchi. A., Ed. (2014). La formation en ligne : les conseillers et les ingénieurs pédagogiques. Québec, QC: Presses de l'Université Laval.
Structure d'affiliation
Groupe de recherche
Citation (format ISO)
BENETOS, Kalliopi, PERAYA, Daniel. Guiding Professional Life-long Learning Projects: The Case of an Immersive Blended Learning Certificate (Accompagner des projets professionnels en formation continue : le cas d’un certificat de formation hybride et immersive). In: Canadian journal of learning and technology, 2015, vol. 41, n° 4.
Fichiers principaux (1)
Article (Published version)
Identifiants
- PID : unige:79241
URL commercialhttp://www.cjlt.ca/index.php/cjlt/article/view/988
ISSN du journal1499-6677