Book chapter
French

Les sciences de l'éducation: fantôme, agrégat, prototype ou idéal-type?

PublisherBruxelles : De Boeck
Collection
  • Raisons éducatives
Publication date1998
Keywords
  • Epistémologie
  • Construction de la connaissance
  • Formation des adultes
Citation (ISO format)
SCHURMANS, Marie-Noëlle. Les sciences de l’éducation: fantôme, agrégat, prototype ou idéal-type? In: R. Hofstetter kai B. Schneuwly (ed.), Sciences de l’Education: configurations et reconfigurations. Bruxelles : De Boeck, 1998. p. 205–226. (Raisons éducatives)
Identifiers
  • PID : unige:37731
536views
0downloads

Technical informations

Creation12/06/2014 12:56:02
First validation12/06/2014 12:56:02
Update time14/03/2023 21:20:41
Status update14/03/2023 21:20:41
Last indexation30/10/2024 19:00:01
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack