en
Scientific article
Open access
French

Formation des enseignants secondaires: logiques disciplinaires ou professionnelles ? Le cas de Genève (fin du 19e-première moitié du 20e siècle)

Published inSchweizerische Zeitschrift für Geschichte, vol. 54, no. 3, p. 275-305
Publication date2004
Citation (ISO format)
HOFSTETTER, Rita et al. Formation des enseignants secondaires: logiques disciplinaires ou professionnelles ? Le cas de Genève (fin du 19e-première moitié du 20e siècle). In: Schweizerische Zeitschrift für Geschichte, 2004, vol. 54, n° 3, p. 275–305. doi: 10.5169/seals-81373
Main files (1)
Article (Published version)
accessLevelPublic
Identifiers
ISSN of the journal0036-7834
594views
109downloads

Technical informations

Creation01/16/2014 3:35:00 PM
First validation01/16/2014 3:35:00 PM
Update time03/14/2023 8:56:44 PM
Status update03/14/2023 8:56:44 PM
Last indexation01/16/2024 9:08:17 AM
All rights reserved by Archive ouverte UNIGE and the University of GenevaunigeBlack